KWALIFIKACJA HGT6 - STYCZEŃ 2017

PYTANIE NR 18.
Które komórki organizacyjne hotelu, poza służbą pięter i działem gastronomii, powinny zostać poinformowane o życzeniach klienta, zawartych w zamówieniu usług hotelarskich?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Życzenia klienta dotyczące rezerwacji pokoi oraz wyżywienia są zazwyczaj obsługiwane przez służbę pięter i dział gastronomii, jednak życzenia dotyczące korzystania z basenu, sauny oraz parkingu wymagają informowania innych działów. Służba parterowa (często odpowiedzialna za recepcję) powinna być poinformowana o potrzebie rezerwacji parkingu, a dział rekreacji o życzeniu korzystania z basenu i sauny w określonych godzinach. Pozostałe wymienione działy (administracja, pion techniczny, dział zaopatrzenia, dział księgowości i kadry) nie są bezpośrednio związane z realizacją tych konkretnych życzeń klienta.



📡 Brak połączenia internetowego