KWALIFIKACJA HGT6 - CZERWIEC 2017

PYTANIE NR 20.
Które komórki organizacyjne hotelu, poza służbą pięter i działem gastronomii, powinny zostać poinformowane o życzeniach klienta, zawartych w zamówieniu usług hotelarskich?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Życzenia klienta dotyczące usług hotelarskich, takie jak rezerwacja apartamentów, pełne wyżywienie, korzystanie z sauny, jacuzzi i basenu oraz parking strzeżony, wymagają koordynacji między różnymi działami hotelu. Służba parterowa (często nazywana również recepcją) jest odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientem i koordynację jego pobytu, w tym parking strzeżony. Dział rekreacji zajmuje się natomiast rezerwacją i organizacją usług takich jak sauna, jacuzzi i basen. Pozostałe odpowiedzi nie są związane bezpośrednio z realizacją życzeń klienta zawartych w zamówieniu usług hotelarskich.



📡 Brak połączenia internetowego