KWALIFIKACJA HAN2 - CZERWIEC 2024

PYTANIE NR 2.
Model AIDA (Zwrócenie uwagi – Zainteresowanie – Pożądanie – Działanie) stosowany jest podczas
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Model AIDA (Attention – Zwrócenie uwagi, Interest – Zainteresowanie, Desire – Pożądanie, Action – Działanie) jest klasycznym modelem marketingowym stosowanym do tworzenia skutecznych przekazów reklamowych. Jego celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta, wzbudzenie jego zainteresowania, wywołanie pożądania produktu lub usługi oraz skłonienie do podjęcia działania, czyli zakupu. Pozostałe opcje, takie jak formułowanie celów kampanii reklamowej, określanie metod zbierania informacji rynkowych oraz analiza wyników badań marketingowych, nie są bezpośrednio związane z modelem AIDA. Dlatego poprawną odpowiedzią jest "budowania skutecznych przekazów reklamowych."



📡 Brak połączenia internetowego