(
Zapomniałem hasła
)
ZALOGUJ SIĘ
ZAREJESTRUJ SIĘ
STRONA GłÓWNA
TWÓJ PAKIET PREMIUM
MOJE WYNIKI
MOJE EGZAMINY
PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
NAUKA ZDALNA
GENERATOR TESTÓW
ARCHIWUM ARKUSZY
WSPÓŁPRACA
KONTAKT
ZAINSTALUJ APLIKACJĘ
LOGOWANIE
(
Zapomniałem hasła
)
ZALOGUJ SIĘ
LUB
ZAREJESTRUJ SIĘ
STRONA GŁÓWNA
TWÓJ PAKIET PREMIUM
MOJE WYNIKI
MOJE EGZAMINY
PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
NAUKA ZDALNA
GENERATOR TESTÓW
ARCHIWUM ARKUSZY
WSPÓŁPRACA
KONTAKT
KWALIFIKACJA ELE2 - WRZESIEŃ 2014
Udostępnij jako egzamin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Pytanie 1 - brak odp.
Pytanie 2 - brak odp.
Pytanie 3 - brak odp.
Pytanie 4 - brak odp.
Pytanie 5 - brak odp.
Pytanie 6 - brak odp.
Pytanie 7 - brak odp.
Pytanie 8 - brak odp.
Pytanie 9 - brak odp.
Pytanie 10 - brak odp.
Pytanie 11 - brak odp.
Pytanie 12 - brak odp.
Pytanie 13 - brak odp.
Pytanie 14 - brak odp.
Pytanie 15 - brak odp.
Pytanie 16 - brak odp.
Pytanie 17 - brak odp.
Pytanie 18 - brak odp.
Pytanie 19 - brak odp.
Pytanie 20 - brak odp.
Pytanie 21 - brak odp.
Pytanie 22 - brak odp.
Pytanie 23 - brak odp.
Pytanie 24 - brak odp.
Pytanie 25 - brak odp.
Pytanie 26 - brak odp.
Pytanie 27 - brak odp.
Pytanie 28 - brak odp.
Pytanie 29 - brak odp.
Pytanie 30 - brak odp.
Pytanie 31 - brak odp.
Pytanie 32 - brak odp.
Pytanie 33 - brak odp.
Pytanie 34 - brak odp.
Pytanie 35 - brak odp.
Pytanie 36 - brak odp.
Pytanie 37 - brak odp.
Pytanie 38 - brak odp.
Pytanie 39 - brak odp.
Pytanie 40 - brak odp.
zatwierdź
PYTANIE NR 19.
Na schemacie przedstawiono układ sterowania silnika. Naciśnięcie przycisku PZ1 powoduje załączenie silnika, zwolnienie przycisku PZ1 powoduje zatrzymanie silnika. Działanie układu sterowania wskazuje na uszkodzenie
A.
bezpiecznika.
B.
przycisku PZ1.
C.
cewki stycznika ST1.
D.
styku pomocniczego ST1.
Zostaw bez odpowiedzi
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Na podstawie schematu można zauważyć, że układ sterowania silnikiem jest zaprojektowany tak, aby po naciśnięciu przycisku PZ1 silnik się załączał, a po zwolnieniu przycisku PZ1 silnik się zatrzymywał. Jeśli silnik zatrzymuje się po zwolnieniu przycisku PZ1, oznacza to, że styk pomocniczy ST1 nie utrzymuje obwodu w stanie załączonym po zwolnieniu przycisku. Dlatego uszkodzenie styku pomocniczego ST1 jest najbardziej prawdopodobną przyczyną opisanego problemu.
Sprawdź odpowiedź
<< Poprzednie
Następne >>
Sprawdź cały test
Sprawdź odpowiedź
Następne >>
<< Poprzednie
Sprawdź cały test
Udostępnij jako egzamin
submit_confirm
×
📱
Zainstaluj aplikację
Szybszy dostęp do testów
Zainstaluj
×
📡 Brak połączenia internetowego