KWALIFIKACJA SPL2 - CZERWIEC 2018

PYTANIE NR 21.
Niewidomy pasażer, bez dokonanej wcześniej rezerwacji, przybył o godzinie 12:15 na lotnisko i zwrócił się przez panel powiadamiający SOS o pomoc. Pracownik asysty lotniskowej powinien zgłosić się do tego pasażera najpóźniej o godzinie
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Zgodnie z przedstawionym w obrazku kodeksem, dla klientów odlatujących, którzy nie dokonali rezerwacji z wyprzedzeniem, 100% klientów nie powinno czekać na pomoc dłużej niż 45 minut. Pasażer niewidomy zgłosił się o pomoc o godzinie 12:15, więc pracownik asysty lotniskowej powinien zgłosić się do niego najpóźniej 45 minut później, czyli o godzinie 13:00. Jest to zgodne z podaną w kluczu odpowiedzią. Warto zauważyć, że kodeks zapewnia krótsze czasy oczekiwania dla 80% i 90% klientów, ale pytanie dotyczy najpóźniejszego możliwego czasu, stąd wybieramy wariant dla 100% klientów.



📡 Brak połączenia internetowego