KWALIFIKACJA HGT6 - STYCZEŃ 2021

PYTANIE NR 13.
W który sposób recepcjonista powinien potwierdzić klientowi przyjęcie telefonicznej rezerwacji na usługi hotelarskie?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Potwierdzenie przyjęcia telefonicznej rezerwacji w formie pisemnej jest najlepszą praktyką w branży hotelarskiej. Pozwala to na uniknięcie nieporozumień i zapewnia dowód na wypadek ewentualnych sporów. Potwierdzenie ustne w dniu przyjazdu jest niewystarczające, ponieważ klient nie ma pisemnego potwierdzenia swojej rezerwacji. Wypełnienie formularza rezerwacji to czynność, którą wykonuje recepcjonista, ale sama w sobie nie jest potwierdzeniem dla klienta. Oddzwonienie do klienta w ciągu tygodnia również nie jest odpowiednią formą potwierdzenia, ponieważ opóźnia potwierdzenie i może prowadzić do niepewności ze strony klienta.



📡 Brak połączenia internetowego