KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2020

PYTANIE NR 1.
Według siatki FCB celem reklamy proszku do prania X, której głównym zadaniem jest wykreowanie nawyku u konsumentów, jest
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Siatka FCB (Foote, Cone & Belding model) jest modelem, który klasyfikuje produkty i odpowiednie strategie reklamowe na podstawie zaangażowania emocjonalnego i stopnia świadomości konsumenta. Proszek do prania jest produktem codziennego użytku, który zazwyczaj nie wywołuje silnych emocji ani nie wymaga głębokiej refleksji moralnej. Reklama takiego produktu skupia się głównie na przypominaniu o marce i utrwalaniu nawyków zakupowych, co jest zgodne z opcją "przypominanie i utrwalanie marki." Pozostałe odpowiedzi nie pasują do charakterystyki typowej reklamy proszku do prania w kontekście siatki FCB.



📡 Brak połączenia internetowego