LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA HGT3 + HGT6 - STYCZEŃ 2014
- Pytanie nr 1 - Pracownik hotelu, który spełnia nietypowe prośby i życzenia gości, to
- Pytanie nr 2 - W branży hotelarskiej promesa oznacza przyrzeczenie
- Pytanie nr 3 - Frapowanie to czynność polegająca na
- Pytanie nr 4 - Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, obiekty hotelarskie całkowicie sezonowe i umożliwiając...
- Pytanie nr 5 - Które obiekty hotelarskie, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, są dostosowane do samoobsłu...
- Pytanie nr 6 - Które obiekty hotelarskie zaliczane są do schronisk młodzieżowych?
- Pytanie nr 7 - Która z wymienionych organizacji w Polsce skupia turystów?
- Pytanie nr 8 - Które zadanie jako statutowe realizuje HOTREC?
- Pytanie nr 9 - Kontroli obiektów hotelarskich w zakresie spełniania wymagań kategoryzacyjnych co do wyposażenia ...
- Pytanie nr 10 - Usługa bagażowa jest wymagana w hotelach kategorii
- Pytanie nr 11 - Hotel kategorii 1* położony poza zwartą zabudową miejską, powinien obowiązkowo zapewnić gościom:...
- Pytanie nr 12 - W branży turystycznej ofertę obejmującą nocleg ze śniadaniem kontynentalnym oznacza się skrótem...
- Pytanie nr 13 - Które z wymienionych usług, oferowanych przez hotele, zalicza się wyłącznie do usług fakultatywny...
- Pytanie nr 14 - Gość zarezerwował w hotelu pobyt obejmujący: nocleg, całodzienne wyżywienie, napoje, przekąski, u...
- Pytanie nr 15 - Wykorzystana w marketingu formuła oddziaływania psychologicznego na klienta - AIDA w pierwszym et...
- Pytanie nr 16 - Hotel nawiązał kontakty z przedstawicielami władz lokalnych i mediów, w celu budowania tożsamości...
- Pytanie nr 17 - W celach promocyjnych oferty hotelowej prowadzi się działania sales promotion, polegające na
- Pytanie nr 18 - Rozszerzenie współpracy domu wycieczkowego z kolejnymi biurami podróży to działanie marketingowe ...
- Pytanie nr 19 - Jedną z pożądanych cech psychofizycznych recepcjonisty, dzięki której łatwiej rozpozna potrzeby g...
- Pytanie nr 20 - Który typ osobowości reprezentuje gość, który z obawy przed śmiesznością lub kompromitacją nie po...
- Pytanie nr 21 - Określ typ osobowości pracownika hotelu, jeżeli charakterystyczne dla niego są: silne i szybkie r...
- Pytanie nr 22 - Gość w motelu demonstracyjnie złości się i narzeka na fatalną obsługę. Pracownik recepcji w pierw...
- Pytanie nr 23 - Który czynnik może mieć bezpośredni wpływ na zwiększenie liczby miejsc noclegowych w schroniskach...
- Pytanie nr 24 - Czynnikiem pośrednim, który może być brany pod uwagę przy prognozowaniu wzrostu liczby osób korzy...
- Pytanie nr 25 - Zwiększenie liczby gości zagranicznych w krajowych obiektach hotelarskich obserwuje się w przypad...
- Pytanie nr 26 - W promocji cenowej wczasów zimowych nad Bałtykiem obniżono ceny średnio o 50%. Jaka zmiana popytu...
- Pytanie nr 27 - Który serwis obsługi zastosował kelner, podając konsumentowi zupę krem w bulionówce z jego prawej...
- Pytanie nr 28 - Sprawdzenie rezerwacji polegające na jej odszukaniu, odczytaniu i naniesieniu ewentualnych popraw...
- Pytanie nr 29 - Który z dokumentów wykorzysta recepcjonista podczas przyjęcia do hotelu grupy turystów z Japonii ...
- Pytanie nr 30 - W umowie typu allotment hotel oddaje do dyspozycji biura podróży uzgodnioną liczbę usług hotelars...
- Pytanie nr 31 - Który z pracowników służby parterowej hotelu wykorzysta w swojej pracy przedstawione druki?
- Pytanie nr 32 - Podczas procedury przyjęcia gościa do hotelu recepcjonista wręcza mu oprócz klucza
- Pytanie nr 33 - Pomieszczenia kelnerskie, usytuowane w środkowej części budynku hotelowego, są wyposażone
- Pytanie nr 34 - Trybuszon stanowi element wyposażenia
- Pytanie nr 35 - Którą z potraw należy polecić gościom hotelowym typu seniorzy?
- Pytanie nr 36 - Turyście, który zamówił danie kuchni angielskiej, kelner zaoferuje
- Pytanie nr 37 - Zestaw potraw składający się z tortilli, gaspacho, paelli jest charakterystyczny dla kuchni
- Pytanie nr 38 - W hotelu do przekazania gościom informacji o wycieczkach fakultatywnych należy wykorzystać
- Pytanie nr 39 - Pensjonat dla myśliwych Hubertus w kampanii promocyjnej skoncentruje się na
- Pytanie nr 40 - Najlepszym sposobem pozyskania klientów na turnusy prozdrowotne jest rozmieszczenie plakatów rekl...
- Pytanie nr 41 - Mapa zawiera informacje o wynikach RevPAR (średni wskaźnik wzrostu przychodu z pokoju) w wybranyc...
- Pytanie nr 42 - W pensjonacie KASIA średnia rzeczywista cena pokoju (ADR) wyniosła 150 zł. Jaka jest wartość wska...
- Pytanie nr 43 - W hotelu posiadającym 200 pokoi dwuosobowych oraz 100 pokoi jednoosobowych, wyłączono z eksploata...
- Pytanie nr 44 - Który z piktogramów powinien być umieszczony w miejscu wskazującym na kierunek do wyjścia drogi e...
- Pytanie nr 45 - Hotel ma prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez gościa w celu
- Pytanie nr 46 - Osoby często podróżujące są narażone przede wszystkim na zarażenie
- Pytanie nr 47 - Oznaczenie dróg ewakuacyjnych w hotelu 2* jest wymagane
- Pytanie nr 48 - Ze względów bezpieczeństwa gniazdko elektryczne umieszczone w łazience pensjonatu posiada
- Pytanie nr 49 - Z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy wynika, że pracownik służby pięter w obiekcie hotelars...
- Pytanie nr 50 - Korzystając z danych w tabeli, ustal częstotliwość wykonywania masażu serca przy udzielaniu pierw...