LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2016 (test 2)
- Pytanie nr 1 - Dla którego rodzaju popytu procentowa zmiana wielkości popytu jest mniejsza niż procentowa zmiana...
- Pytanie nr 2 - Działanie mechanizmu rynkowego polega na kształtowaniu wielkości popytu i podaży
- Pytanie nr 3 - Informacje pozyskiwane przez agencję reklamową w celu rozpoznania rynku produktów i usług reklamo...
- Pytanie nr 4 - Waluty innych krajów i inne środki płatnicze są przedmiotem obrotu na rynku
- Pytanie nr 5 - Agencja reklamowa określiła swoją politykę cenową usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Oznac...
- Pytanie nr 6 - W którym rodzaju konkurencji na rynku występuje duża liczba przedsiębiorstw o niewielkim udziale ...
- Pytanie nr 7 - Szef działu reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" chce zachęcić kilka dużych konc...
- Pytanie nr 8 - Do czynników ekonomicznych otoczenia dalszego przedsiębiorstwa zalicza się
- Pytanie nr 9 - Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto p...
- Pytanie nr 10 - Która z informacji jest efektem badań jakościowych?
- Pytanie nr 11 - Drogie perfumy kupowane na prezent dla bliskiej osoby są produktami
- Pytanie nr 12 - Agencja reklamowa oferująca full-service podjęła decyzję o pozyskaniu większej liczby klientów za...
- Pytanie nr 13 - Przedstawiony na wykresie cykl życia produktu dotyczy kategorii cyklu
- Pytanie nr 14 - Producenci AGD przy sprzedaży swoich produktów z zastosowaniem ograniczonej liczby punktów sprzed...
- Pytanie nr 15 - Do narzędzi promocji sprzedaży zalicza się:
- Pytanie nr 16 - Jeżeli klientami firmy są osoby bardzo młode (rejestrujące się na stronie firmy), to najlepszą fo...
- Pytanie nr 17 - Oferent przedstawiający ofertę handlową nie jest zobowiązany do wywiązania się z warunków oferty,...
- Pytanie nr 18 - Agencja reklamowa ustala ceny swoich produktów metodą kosztową. Oblicz cenę netto ulotki reklamow...
- Pytanie nr 19 - Agencja reklamowa w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca udziela 20% rabatu na cały asortyment....
- Pytanie nr 20 - Do którego rodzaju dyskryminacji cenowej dochodzi w sytuacji, gdy taki sam produkt lub usługa ma ...
- Pytanie nr 21 - Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go bannerów reklamowych. Oblicz br...
- Pytanie nr 22 - Tworzenie bazy danych o klientach jest opłacalne w przypadku, gdy
- Pytanie nr 23 - Klienci, którzy kupują towar po takiej cenie, że zaspokaja on określone potrzeby w stopniu ich in...
- Pytanie nr 24 - Nabywca kupujący głównie towary oznaczone przedstawionym znakiem kieruje się motywami o charakter...
- Pytanie nr 25 - Które z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są najistotniejsze w przypadku zastosowania dla ...
- Pytanie nr 26 - Atrakcyjność segmentu rynku zależy od barier wejścia i wyjścia z niego. Najbardziej atrakcyjne se...
- Pytanie nr 27 - Na podstawie przedstawionego fragmentu rozmowy sprzedażowej określ technikę aktywnego słuchania, ...
- Pytanie nr 28 - Podczas procesu sprzedażowego klient odczuwa lekceważenie jego osoby. Może to być wynikiem
- Pytanie nr 29 - Podczas prezentacji sprzedający odpiera zarzuty klienta, zgadzając się z jego uwagami, a jednocze...
- Pytanie nr 30 - Stosując trójetapową argumentację sprzedaży FAB, handlowiec
- Pytanie nr 31 - Chcąc wyjść naprzeciw wymaganiom każdego klienta poprzez dostosowanie produktów, cen, promocji i ...
- Pytanie nr 32 - Który rodzaj strategii produktowo-rynkowej wybrała agencja reklamowa oferująca nowe produkty na n...
- Pytanie nr 33 - W sytuacji, gdy przedsiębiorstwo zamierza kupić usługi reklamowe, wysyła do wielu agencji reklamo...
- Pytanie nr 34 - Przedstawiony fragment umowy zlecenia dotyczy
- Pytanie nr 35 - Jeżeli celem umowy pomiędzy agencją reklamową a przedsiębiorstwem jest osiągnięcie określonego w ...
- Pytanie nr 36 - Prowadzenie negocjacji podczas rozmowy sprzedażowej jest konieczne, gdy
- Pytanie nr 37 - Uczestnicy negocjacji rzeczowych rozwiązali problemy starając się szukać wielu alternatywnych roz...
- Pytanie nr 38 - Która ze stosowanych technik negocjacyjnych związanych z wykorzystaniem czasu lub miejsca daje po...
- Pytanie nr 39 - Która z wymienionych form rozliczeń nie jest gotówkowa?
- Pytanie nr 40 - Prezentowany druk przedstawia