LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2014
- Pytanie nr 1 - Pracownik agencji reklamowej, przesyłając informacje handlowe za pomocą środków komunikacji elekt...
- Pytanie nr 2 - Osoba zatrudniona w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy powierzchni reklamowych ma sprawd...
- Pytanie nr 3 - Agencja reklamowa określiła swoją politykę cenową usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Oznac...
- Pytanie nr 4 - Agencja reklamowa dokonała analizy marketingowej usług sprzedaży powierzchni reklamowej. Wzięto p...
- Pytanie nr 5 - Jeżeli przy realizacji zlecenia pracownik agencji reklamowej skorzystał z formatów 90x50 mm oraz ...
- Pytanie nr 6 - Zamawiający usługę reklamową złożył w agencji reklamowej zlecenie zawierające opis celu, zakres p...
- Pytanie nr 7 - Agencja reklamowa podjęła decyzję, że ofertę sprzedaży produktów i usług reklamowych kieruje tylk...
- Pytanie nr 8 - Agencja reklamowa przygotowała szeroką ofertę sprzedaży produktów i usług, wybrała więc strategię...
- Pytanie nr 9 - Do zapisu w formie pokazu, prezentacji multimedialnej zawierającej ofertę handlową, należy zastos...
- Pytanie nr 10 - Proof służy do sprawdzenia
- Pytanie nr 11 - Rozmowa sprzedażowa pracownika agencji reklamowej z przyszłym klientem powinna przebiegać według ...
- Pytanie nr 12 - Klient agencji reklamowej zlecił, aby ta - wykorzystując Internet - zbadała słabe strony jego pro...
- Pytanie nr 13 - Usługa reklamowa, która dotyczy kampanii ATL nie powinna uwzględniać działań marketingowych z wyk...
- Pytanie nr 14 - Agencja reklamowa otwierająca swoją filię, opracowuje nową drogę dotarcia z produktem do klienta....
- Pytanie nr 15 - Realizując dla klienta agencji reklamowej zlecenie doboru najbardziej efektywnego rodzaju promocj...
- Pytanie nr 16 - Agencja reklamowa realizuje zamówienie na przeprowadzenie wywiadu marketingowego, dotyczącego jak...
- Pytanie nr 17 - Sporządzając plan marketingowy agencji reklamowej, w części dotyczącej strategii marketingowej na...
- Pytanie nr 18 - Pracownik agencji reklamowej chce przedstawić klientowi etapy realizacji usługi zaprojektowania l...
- Pytanie nr 19 - Jeżeli podczas negocjacji dotyczących umowy sprzedaży usługi reklamowej jeden z uczestników pocie...
- Pytanie nr 20 - Przy tworzeniu bazy danych klientów agencji reklamowej należy uwzględnić
- Pytanie nr 21 - Agencja reklamowa oszacowała cenę usługi opracowania projektu ulotki, uwzględniając m.in. wynagro...
- Pytanie nr 22 - Przygotowując ofertę handlową zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwz...
- Pytanie nr 23 - Klient zwrócił się do agencji reklamowej ze zleceniem dokonania redesignu opakowania, czyli
- Pytanie nr 24 - Pracownik agencji reklamowej prezentuje klientowi ofertę sprzedaży usługi reklamowej, obejmującej...
- Pytanie nr 25 - Przygotowanie korespondencji seryjnej do klientów agencji reklamowej realizowane jest za pomocą p...
- Pytanie nr 26 - Do agencji reklamowej zgłosił się klient dysponujący już księgą znaku swojej firmy, jednak zależy...
- Pytanie nr 27 - Najbardziej dynamiczny, otwarty, konsumpcyjny typ klienta, najczęściej znajdujący się u szczytu k...
- Pytanie nr 28 - Producent wyrobów mlecznych złożył w agencji reklamowej zlecenie na opracowanie projektu graficzn...
- Pytanie nr 29 - Agencja reklamowa, znajdując się w fazie wzrostu notuje szybko rosnącą sprzedaż usług, rosnące zy...
- Pytanie nr 30 - Agencja reklamowa, która bez udziału pośredników promuje swoje usługi, stosuje kanał dystrybucji ...
- Pytanie nr 31 - Do zrealizowania zlecenia klienta, agencja reklamowa wykorzystała informacje pochodzące ze strony...
- Pytanie nr 32 - Którą z cech osobistych, pracownik agencji reklamowej działający z jej ramienia jako negocjator, ...
- Pytanie nr 33 - Celem marketingowym agencji reklamowej odnoszącym się do sprzedaży usług w jej fazie dojrzałości ...
- Pytanie nr 34 - Agencja reklamowa opracowuje projekt folderu reklamowego dla klienta. Jednostkowe koszty zmienne ...
- Pytanie nr 35 - Agencja reklamowa zaprosiła swoich pracowników na "burzę mózgów" w celu zgromadzenia pomysłów na ...
- Pytanie nr 36 - Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który wyraził przekonanie, że znaczna część rynku docel...
- Pytanie nr 37 - Które z narzędzi, zaliczane do marketingu bezpośredniego powinna wybrać agencja reklamowa do sprz...
- Pytanie nr 38 - Przy opracowaniu cennika usługi wydruku należy przede wszystkim uwzględnić
- Pytanie nr 39 - Negocjując umowę sprzedaży produktu należy
- Pytanie nr 40 - Właściciel sklepu spożywczego zauważył znaczny spadek obrotów w swojej placówce. Zwrócił się z pr...