KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2017

PYTANIE NR 19.
Klient domu mediowego chce, aby jego reklama była emitowana w porze, gdy słuchalność jest zdecydowanie wyższa w miejscu pracy niż w domu. Na podstawie wykresu rozkładu słuchalności dobowej programów radiowych ustal, w którym z wymienionych przedziałów czasowych należy zaplanować emisje spotów reklamowych klienta.
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Analizując wykres rozkładu słuchalności dobowej programów radiowych, możemy zauważyć, że w przedziale czasowym 11:00-13:00 słuchalność w pracy jest zdecydowanie wyższa niż w domu. W tym czasie linia reprezentująca słuchalność w pracy osiąga swój szczyt, podczas gdy linia słuchalności w domu znacząco spada. Jest to jedyny przedział z podanych opcji, w którym występuje tak wyraźna przewaga słuchalności w miejscu pracy nad słuchalnością w domu. Pozostałe przedziały czasowe (07:00-09:00, 09:00-11:00, 05:00-07:00) nie spełniają warunku zadania, gdyż albo słuchalność w domu jest wyższa, albo różnica nie jest tak znacząca.



📡 Brak połączenia internetowego