KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2017 (test 2)

PYTANIE NR 31.
Klient złożył zlecenie emisji reklamy w czasie prime time. Na podstawie załączonych wyników oglądalności określ, w jakich godzinach powinna być nadawana reklama.
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Na podstawie załączonego wykresu dobowej oglądalności programu telewizji w IV kwartale 2016 roku, można zaobserwować, że najwyższy poziom oglądalności (tzw. prime time) przypada na godziny wieczorne. Szczyt oglądalności widoczny jest między godziną 19:00 a 20:00, z wyraźnym szczytem około godziny 19:30. Spośród podanych opcji, przedział 19:15-19:30 znajduje się dokładnie w tym okresie najwyższej oglądalności. Emitowanie reklamy w tym czasie zapewni największy zasięg i dotarcie do największej liczby potencjalnych odbiorców, co jest kluczowe dla skuteczności kampanii reklamowej.



📡 Brak połączenia internetowego