KWALIFIKACJA HGT9 - CZERWIEC 2023

PYTANIE NR 15.
Który z wymienionych instrumentów marketingu zastosowało biuro turystyczne, umieszczając przy drodze billboard informujący o ofercie pobytu?
A.
B.
C.
D.
Wyjaśnienie poprawnej odpowiedzi:
Umieszczenie przez biuro turystyczne billboardu przy drodze informującego o ofercie pobytu jest przykładem działań promocyjnych. Promocja to jeden z elementów marketingu mix, który obejmuje wszelkie działania mające na celu informowanie, przekonywanie lub przypominanie konsumentom o produkcie lub marce. W tym przypadku, biuro turystyczne wykorzystuje reklamę zewnętrzną (billboard) jako narzędzie promocyjne, aby zwiększyć świadomość swojej oferty wśród potencjalnych klientów. Pozostałe opcje odpowiedzi: "Produkt", "Cena", "Dystrybucja" nie pasują do kontekstu pytania, ponieważ dotyczą innych aspektów marketingu mix.



📡 Brak połączenia internetowego