LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2010
- Pytanie nr 1 - Elementami marketingu mix 4P są:
- Pytanie nr 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie konferencji prasowej zalicza się do działań z zakresu
- Pytanie nr 3 - Corporate identity oznacza
- Pytanie nr 4 - Perspektywę linearną, zbieżną po raz pierwszy zastosowano
- Pytanie nr 5 - Jaki rodzaj kompozycji zastosowano na zamieszczonym rysunku?
- Pytanie nr 6 - Dzielenie obrazu na dziewięć pól za pomocą dwóch linii pionowych i dwóch linii poziomych jest zas...
- Pytanie nr 7 - Media, na które przeznacza się największą część budżetu kampanii reklamowej, to media
- Pytanie nr 8 - Metoda planowanego i systematycznego badania marketingowego polegająca na gromadzeniu informacji ...
- Pytanie nr 9 - Badanie marketingowe przeprowadzone przy użyciu kwestionariusza badawczego, którego wynik ma wymi...
- Pytanie nr 10 - Do narzędzi promocji sprzedaży zalicza się:
- Pytanie nr 11 - Zamieszczona seria szkiców będących wskazówkami przy realizacji reklamy telewizyjnej to
- Pytanie nr 12 - Slogan, który nie zawiera nazwy firmy, np. Już w porządku mój żołądku jest sloganem
- Pytanie nr 13 - Który z przedstawionych sloganów jest sloganem kontrastowym?
- Pytanie nr 14 - Jaka forma reklamy została przedstawiona na zamieszczonym zdjęciu?
- Pytanie nr 15 - Zamieszczone zdjęcie przedstawia okno wystawowe typu
- Pytanie nr 16 - Jaka technika reklamowa została zastosowana w spocie, w którym znany sportowiec opowiada o swoich...
- Pytanie nr 17 - Jak nazywa się forma reklamy zewnętrznej wykonana na specjalnym materiale elastycznym lub siatkow...
- Pytanie nr 18 - Bardzo często w kampaniach społecznych stosuje się apel mający na celu odwołanie się do tego, co ...
- Pytanie nr 19 - Model oddziaływania reklamy zawierający następujące etapy: zwrócenie uwagi, wzbudzenie zaintereso...
- Pytanie nr 20 - Sytuację, w której jednostka uświadamia sobie sprzeczność pomiędzy informacjami posiadanymi a inf...
- Pytanie nr 21 - Do jakich potrzeb człowieka odwołuje się przekaz reklamowy przedstawiony na zamieszczonym plakaci...
- Pytanie nr 22 - Tendencja do automatycznego, pozytywnego oceniania produktu przed zakupem, na podstawie nastroju ...
- Pytanie nr 23 - Pisemna weryfikacja hipotez badawczych zawarta jest
- Pytanie nr 24 - W badaniach rynkowych, których celem jest przeanalizowanie zachodzących w czasie zmian w zachowan...
- Pytanie nr 25 - Planując kampanię reklamującą sportowe obuwie młodzieżowe należy wybrać reklamę
- Pytanie nr 26 - Jaka reklama jest najbardziej skuteczna dla produktu znajdującego się w trzeciej fazie cyklu życi...
- Pytanie nr 27 - Firma JEVAL pragnie uatrakcyjnić swoją ofertę produktów w punkcie handlowym i przyciągnąć uwagę n...
- Pytanie nr 28 - Firma komputerowa chce zawrzeć w nagłówku ogłoszenia prasowego, w którym reklamuje swoje usługi, ...
- Pytanie nr 29 - Firma OLGA zajmuje się sprzedażą olejków do opalania - produktów sezonowych. Najlepszym dla tej f...
- Pytanie nr 30 - Głównym celem firmy farmaceutycznej jest przekonanie klientów do wypróbowania nowego produktu wch...
- Pytanie nr 31 - Jaką techniką reklamową należy się posłużyć, adresując reklamę do osób kierujących się zachowanie...
- Pytanie nr 32 - Jaki rodzaj kompozycji graficznej zapewnia spójność i przejrzystość tradycyjnego szyldu apteki?
- Pytanie nr 33 - Jaką technikę druku należy zastosować do druku banerów reklamowych w nakładzie 20 sztuk?
- Pytanie nr 34 - Jaką technikę uszlachetniania druku należy zastosować w procesie druku folderów reklamowych A4, 4...
- Pytanie nr 35 - Podczas sesji fotograficznej należy wykonać zdjęcie reklamowanego produktu tak, aby uzyskać efekt...
- Pytanie nr 36 - Wykonując zdjęcie reklamowe aparatem cyfrowym przy świetle naturalnym należy funkcję "balans biel...
- Pytanie nr 37 - Najważniejszą zasadą stosowaną podczas projektowania nowego opakowania produktu do serii produktó...
- Pytanie nr 38 - Największy kontrast w projektowanych środkach reklamowych uzyskuje się, stosując kolory
- Pytanie nr 39 - Projektowanie ogłoszenia z uwzględnieniem wizualnej ścieżki patrzenia, polegającej na rozmieszcze...
- Pytanie nr 40 - Dokonując analizy efektywności kampanii reklamowej, należy oceniać zależność pomiędzy
- Pytanie nr 41 - Skuteczność kampanii reklamowej jest ściśle powiązana
- Pytanie nr 42 - Badanie rynkowe, którego wyniki zaprezentowano na wykresie, wykazało, że skuteczność kampanii rek...
- Pytanie nr 43 - Przepisy prawa dotyczące reklamy produktów tytoniowych dopuszczają możliwość
- Pytanie nr 44 - Kodeks etyki reklamy określa, że działania związane z marketingiem bezpośrednim muszą
- Pytanie nr 45 - Rejestracji znaku graficznego oraz nazwy firmy lub produktu dokonuje w Polsce
- Pytanie nr 46 - Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji określa rodzaje reklam zakazanych. Zgodnie z tą ustaw...
- Pytanie nr 47 - Przepisy której ustawy należy stosować podczas tworzenia baz danych i ich wykorzystywania w dział...
- Pytanie nr 48 - Do gaszenia pożarów urządzeń pod napięciem służą gaśnice:
- Pytanie nr 49 - Przedstawiony znak stosuje się do oznaczenia
- Pytanie nr 50 - Pracownik obsługujący ploter tnący jest narażony na