LOGOWANIE

Test KWALIFIKACJA PGF8 - WRZESIEŃ 2015 (test 2)

ROZWIĄŻ TEST TERAZ

  • Pytanie nr 1 - Celem reklamy społecznej jest
  • Pytanie nr 2 - Sampling należy zastosować
  • Pytanie nr 3 - W nazwie corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." znajduje się nazwa sponsora, co ozn...
  • Pytanie nr 4 - Firma ubezpieczeniowa zleciła agencji reklamowej zaprojektowanie reklamy prasowej promującej jej ...
  • Pytanie nr 5 - Ilustrację, nagłówek, slogan, body copy należy zastosować do zaprojektowania
  • Pytanie nr 6 - Największą szansę dostrzeżenia w gazecie ma reklama znajdująca się
  • Pytanie nr 7 - Podstawą skutecznej kampanii reklamowej jest
  • Pytanie nr 8 - W celu umieszczenia przekazu reklamowego na bocznej burcie autobusu należy zastosować reklamę typ...
  • Pytanie nr 9 - Którą technikę przeniesienia wydrukowanego wzoru należy zastosować do wykonania kaligramu na kosz...
  • Pytanie nr 10 - Do komputerowej obróbki obrazu w grafice rastrowej stosuje się program
  • Pytanie nr 11 - Podczas tworzenia przekazu reklamowego należy pamiętać o regulacjach prawnych, obowiązujących w r...
  • Pytanie nr 12 - Projektant przygotowując kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powin...
  • Pytanie nr 13 - Zaprojektowana forma reklamowa, przedstawiona na rysunku, spełnia funkcję logo w wersji
  • Pytanie nr 14 - Przedstawiony layout należy wykorzystać projektując reklamę
  • Pytanie nr 15 - Którym rodzajem pisma posłużył się projektant w projekcie logotypu "Colour's Nature", widocznym n...
  • Pytanie nr 16 - Firma wprowadza na rynek nowy produkt. W reklamie produktu zostaną pokazane jego największe zalet...
  • Pytanie nr 17 - Podmiotem prawa autorskiego nie mogą być
  • Pytanie nr 18 - W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20...
  • Pytanie nr 19 - Który rodzaj wystawy sklepowej zaprezentowano na przedstawionym projekcie?
  • Pytanie nr 20 - Ocena prawidłowego nakładania się barw poszczególnych separacji jest niezbędna przed wydrukowanie...
  • Pytanie nr 21 - Odpowiednim nośnikiem w Internecie dla kampanii antynikotynowej, kierowanej do młodych odbiorców,...
  • Pytanie nr 22 - Który środek reklamy powinna wybrać firma, jeżeli jej kampania reklamowa koncentruje się głównie ...
  • Pytanie nr 23 - Dla kampanii, której celem jest utrwalenie nazwy produktu i zademonstrowanie jego działania, nale...
  • Pytanie nr 24 - Prawidłowa kolejność elementów briefu 6M to
  • Pytanie nr 25 - Który rodzaj reklamy o działaniu selektywnym należy wybrać dla produktu, którego sieć dystrybucji...
  • Pytanie nr 26 - W dużej agencji reklamowej przed emisją reklamy w telewizji za wybór najlepszego podwykonawcy (st...
  • Pytanie nr 27 - Do media planu należy sporządzić dokument w formie graficznej, zawierający terminy emisji reklam,...
  • Pytanie nr 28 - Na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklamy wszystkich produktów leczniczyc...
  • Pytanie nr 29 - Projektując reklamę prasową, należy kolejno zaplanować następujące etapy:
  • Pytanie nr 30 - Znak CE umieszczony na towarze oznacza, że towar jest
  • Pytanie nr 31 - Przedstawiony zrzut ekranu pokazuje proces trasowania mapy bitowej, który wykonano w programie
  • Pytanie nr 32 - Przygotowując projekt ogłoszenia prasowego do druku najlepiej zapisać go w formacie pliku z rozsz...
  • Pytanie nr 33 - Do wielkoformatowych reklam na ścianach budynków (Mesh MAO) należy zastosować
  • Pytanie nr 34 - Przedstawiony projekt, wykonany w programie CorelDRAW zalicza się do grafiki operującej
  • Pytanie nr 35 - Proces przygotowania projektu do druku obejmuje między innymi rastrowanie elektroniczne obrazu. R...
  • Pytanie nr 36 - Do opracowania wyników badań oglądalności telewizji należy wykorzystać dane z badań
  • Pytanie nr 37 - Przy planowaniu kampanii prasowej, parametry kosztowe oblicza się na podstawie wskaźników skutecz...
  • Pytanie nr 38 - W badaniu efektywności reklamy przeanalizowano wpływ kampanii reklamowej na wielkość sprzedaży pr...
  • Pytanie nr 39 - Przy konstruowaniu przekazów reklamowych stosowane są badania
  • Pytanie nr 40 - CPP to wskaźnik określający koszt

  • ROZWIĄŻ TEST TERAZ