LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA PGF8 - TEST WIEDZY NR 9
- Pytanie nr 1 - Rozważ następującą tabelę, która przedstawia różne rodzaje podmiotów gospodarczych zajmujących si...
- Pytanie nr 2 - Jesteś kreatywnym dyrektorem w agencji reklamowej. Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji rekla...
- Pytanie nr 3 - Rozważ następujący scenariusz: Twoja firma prowadzi kampanię reklamową online i otrzymuje 1000 wy...
- Pytanie nr 4 - Które z poniższych stwierdzeń najlepiej opisuje różnicę między strategiami reklamowymi ATL (Above...
- Pytanie nr 5 - Jako ekspert od reklamy, musisz znać charakterystyki różnych usług reklamowych. Która z poniższyc...
- Pytanie nr 6 - Która z poniższych form reklamy jest najbardziej efektywna dla marki, która chce skupić się na bu...
- Pytanie nr 7 - Rozważ sytuację, w której firma chce zlecić stworzenie kampanii reklamowej dla swojego nowego pro...
- Pytanie nr 8 - Przyjrzyj się poniższej tabeli, która przedstawia podstawowe role w agencji reklamowej. Który dzi...
- Pytanie nr 9 - Wskaż, które z poniższych działań reklamowych jest najbardziej odpowiednie dla firmy, która chce ...
- Pytanie nr 10 - Jakie jest znaczenie branży reklamowej dla gospodarki?
- Pytanie nr 11 - Zidentyfikuj, które z poniższych stwierdzeń prawidłowo opisuje cel normalizacji krajowej w kontek...
- Pytanie nr 12 - Norma Opis Norma A Zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych Nor...
- Pytanie nr 13 - Załóż, że zarządzasz kampanią reklamową dla nowego produktu. Zgodnie z normami i procedurami ocen...
- Pytanie nr 14 - Rozważ następującą tabelę przedstawiającą wyniki ankiety przeprowadzonej po zakończeniu kampanii ...
- Pytanie nr 15 - Która z poniższych technik twórczego myślenia polega na przypisywaniu ludzkich cech produktom lub...
- Pytanie nr 16 - Jaka technika kreatywnego myślenia polega na tworzeniu nowych pomysłów poprzez łączenie dwóch róż...
- Pytanie nr 17 - Która technika kreatywna jest najbardziej odpowiednia do generowania jak największej liczby pomys...
- Pytanie nr 18 - Planujesz kampanię reklamową dla luksusowego perfum, który ma przyciągać klientów swoim unikalnym...
- Pytanie nr 19 - Jaka jest etyczna zasada dotycząca reklamy produktów, które mogą być szkodliwe dla zdrowia, takic...
- Pytanie nr 20 - Załóż, że planujesz kampanię reklamową dla produktu, który jest przeznaczony głównie dla dzieci. ...
- Pytanie nr 21 - Jesteś odpowiedzialny za kampanię reklamową skierowaną do osób starszych. Które z poniższych dzia...
- Pytanie nr 22 - Planujesz kampanię reklamową dla nowego produktu. Przeprowadziłeś badania rynku i odkryłeś, że Tw...
- Pytanie nr 23 - Jaki argument będzie najskuteczniejszy w komunikowaniu korzyści związanych z korzystaniem z aplik...
- Pytanie nr 24 - Poniżej znajduje się tabela z informacjami na temat grupy docelowej dla Twojej kampanii reklamowe...
- Pytanie nr 25 - Twoja firma planuje kampanię reklamową dla nowej gry na smartfony skierowanej do młodzieży. Który...
- Pytanie nr 26 - Kanał komunikacji Procentowy udział w budżecie Reklama w telewizji 30% Reklama w ...
- Pytanie nr 27 - Wybierz najważniejszy element, który powinien być uwzględniony podczas planowania kampanii reklam...
- Pytanie nr 28 - Etapy Czas realizacji Określenie celów kampanii 1 tydzień Określenie grupy docelo...
- Pytanie nr 29 - Wybierz medium, które pozwoli Ci na najbardziej precyzyjne targetowanie grupy docelowej, biorąc p...
- Pytanie nr 30 - Jestes odpowiedzialny za zarządzanie kampanią reklamową. Otrzymujesz następujące dane: Medi...
- Pytanie nr 31 - Podczas analizy efektywności kampanii reklamowej zauważyłeś, że mimo wysokiej liczby wyświetleń, ...
- Pytanie nr 32 - Jako technik organizacji reklamy, zarządzasz kampanią reklamową dla nowego produktu. W trakcie re...
- Pytanie nr 33 - Masz do dyspozycji następujące dane dotyczące kampanii reklamowej: MediumLiczba wyświetleńLicz...
- Pytanie nr 34 - Załóż, że prowadzisz kampanię reklamową dla nowego produktu. Po zakończeniu kampanii, chcesz ocen...
- Pytanie nr 35 - Jaki jest główny cel przeprowadzania analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej?
- Pytanie nr 36 - Załóż, że kampania reklamowa generuje 1000 wyświetleń dziennie i 50 kliknięć. Jaki jest współczyn...
- Pytanie nr 37 - Jeśli kampania reklamowa osiąga ROI (Return on Investment) na poziomie 200%, co to oznacza dla fi...
- Pytanie nr 38 - Załóż, że prowadzisz kampanię reklamową dla nowego produktu. Po zakończeniu kampanii otrzymujesz ...
- Pytanie nr 39 - Zakładasz, że Twoja kampania reklamowa ma szansę na zwycięstwo w konkursie EFFIE. Wskaż, który z ...
- Pytanie nr 40 - Które z poniższych kryteriów NIE jest brane pod uwagę podczas oceny zgłoszeń do konkursu EFFIE?...