LOGOWANIE

Test KWALIFIKACJA PGF8 - WRZESIEŃ 2015

ROZWIĄŻ TEST TERAZ

  • Pytanie nr 1 - Agencja reklamowa, chcąc wziąć udział w procesie składania ofert na wykonanie materiałów reklamow...
  • Pytanie nr 2 - Na podstawie danych przedstawionych w tabeli określ, którą branżę cechuje największa dynamika wzr...
  • Pytanie nr 3 - Które medium powinna zaproponować swojemu klientowi agencja reklamowa, biorąc pod uwagę częstotli...
  • Pytanie nr 4 - Na podstawie informacji przestawionych w tabeli ustal, jaki procent konsumentów uznaje cenę 7 zł ...
  • Pytanie nr 5 - Agencja reklamowa przeprowadziła analizę swojego otoczenia konkurencyjnego metodą "Pięciu sił Por...
  • Pytanie nr 6 - Realizując zlecenie osiągnięcia najwyższej selektywności oddziaływania na potencjalnego klienta, ...
  • Pytanie nr 7 - Agencja reklamowa realizuje zlecenie badania rozpoznawalności marki, czyli
  • Pytanie nr 8 - Agencja reklamowa chcąc dotrzeć do swoich dotychczasowych kontrahentów z nową ofertą handlową, po...
  • Pytanie nr 9 - Przygotowując spot reklamowy sprzętu AGD, którego główną zaletą jest niski pobór prądu, należy wy...
  • Pytanie nr 10 - Agencja reklamowa sprzedaje wiele linii produktów i usług. Oznacza to, że dysponuje asortymentem
  • Pytanie nr 11 - W ramach którego narzędzia marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi działania informacyjno-prop...
  • Pytanie nr 12 - Które z działań powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej klientowi, zamierzającemu udos...
  • Pytanie nr 13 - Agencja reklamowa oferująca narzędzia BTL przedstawi swoim klientom propozycje reklamy
  • Pytanie nr 14 - W której fazie cyklu życia produktu agencja reklamowa zastosuje reklamę pionierską?
  • Pytanie nr 15 - Cennik produktów i usług dołączony do oferty handlowej należy przedstawić w formie
  • Pytanie nr 16 - Cena brutto wydruku 100 wizytówek wynosi 40 zł. Ile zapłaci klient zamawiający 400 wizytówek, jeż...
  • Pytanie nr 17 - Cena netto wydruku jednego plakatu wynosi 5 zł. Którą wartość brutto zapłaci klient za wydruk 10 ...
  • Pytanie nr 18 - Klient zamówił: slogan reklamowy, 20-sekundowy scenariusz spotu radiowego i 30-sekundowy scenariu...
  • Pytanie nr 19 - Przygotowanie prezentacji produktu reklamowego wymaga wykonania obróbki graficznej zdjęcia. W tym...
  • Pytanie nr 20 - Pracownik agencji reklamowej przy przygotowywaniu prezentacji uwzględnił informacje zaczerpnięte ...
  • Pytanie nr 21 - W bazie danych B2C agencja reklamowa gromadzi informacje
  • Pytanie nr 22 - Zawyżone ceny w krótkim okresie czasu stosuje agencja reklamowa wykorzystująca strategię
  • Pytanie nr 23 - Każdy klient, który uważa, że w innym sklepie kupi lepszy towar i zostanie lepiej obsłużony, to k...
  • Pytanie nr 24 - Klient przechodzi przez wszystkie etapy procesu podejmowania decyzji. Oznacza to, że dokonuje zak...
  • Pytanie nr 25 - Klienta posiadającego własne zdanie, potrafiącego wyrazić emocje i postawy w granicach nienarusza...
  • Pytanie nr 26 - Sprzedawca informując klienta o zachętach, mających skutkować doprowadzeniem do sprzedaży produkt...
  • Pytanie nr 27 - Odczuwanie przez klienta lekceważenia jego osoby w trakcie rozmowy sprzedażowej jest wynikiem
  • Pytanie nr 28 - Po zakończonej rozmowie sprzedażowej i dokonaniu zakupu klient uświadomił sobie istnienie bardzie...
  • Pytanie nr 29 - Narzędziem komunikacji marketingowej, przeznaczonym do prezentacji oferty handlowej, rozpowszechn...
  • Pytanie nr 30 - Firma, chcąc poznać oczekiwania klientów, uzyskać natychmiastową opinię o produktach firmy i jedn...
  • Pytanie nr 31 - Agencja reklamowa stosuje estetyczną, prostą i stabilną ekspozycję reklamową, z możliwością zamon...
  • Pytanie nr 32 - Agencja reklamowa ustala cenę swoich produktów poniżej kosztów produkcji, co oznacza, że stosuje ...
  • Pytanie nr 33 - Agencja reklamowa rozszerzyła dotychczasową ofertę o produkty spokrewnione, przy tworzeniu któryc...
  • Pytanie nr 34 - Agencja reklamowa realizuje zlecenie na opracowanie programu budowy trwałych relacji z grupami op...
  • Pytanie nr 35 - Postawienie drugiej stronie zdecydowanych i konkretnych wymagań to cecha negocjacji
  • Pytanie nr 36 - Umiejętność podważenia przekonań drugiej strony, jeśli są one nieuzasadnione, to technika negocja...
  • Pytanie nr 37 - Negocjatora nie powinno charakteryzować
  • Pytanie nr 38 - Dokumentem, w którym klient wydaje dyspozycję bankowi lub poczcie do przekazania określonej kwoty...
  • Pytanie nr 39 - Do kosztów reklamy firma może zaliczyć
  • Pytanie nr 40 - Do wysłania przygotowanej oferty handlowej służy program

  • ROZWIĄŻ TEST TERAZ