LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Test KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2009
- Pytanie nr 1 - Do tradycyjnej "mieszanki marketingowej", określanej mianem 4P, zalicza się:
- Pytanie nr 2 - Logo Piłkarskiej Ligi Mistrzów można wykorzystać na opakowaniu produktu na podstawie umowy o spon...
- Pytanie nr 3 - Dokument precyzyjnie określający wybrane do kampanii nośniki reklamy, format reklamy, daty i miej...
- Pytanie nr 4 - Pierwszy banner reklamowy został umieszczony na stronie internetowej w roku
- Pytanie nr 5 - Który tekst został napisany czcionką Times New Roman (antykwą dwuelementową z szeryfami)?
- Pytanie nr 6 - W celu usprawnienia przebiegu jakościowych badań marketingowych, gdy respondent nie potrafi lub o...
- Pytanie nr 7 - W tabeli przedstawiono metody prowadzenia wywiadu ankietowego. Największy wpływ na wybór responde...
- Pytanie nr 8 - Reklamy umieszczane na środkach transportu (tramwajach, autobusach, samochodach) to przykłady
- Pytanie nr 9 - Najskuteczniejszym narzędziem promocji konsumenckiej w przypadku biura podróży jest
- Pytanie nr 10 - Reklama luksusowych towarów, przeznaczona dla nabywców o wysokich dochodach, określana jest nazwą...
- Pytanie nr 11 - Apel reklamowy "Wszystko co robimy, robimy dla Ciebie" firmy produkującej samochody to slogan
- Pytanie nr 12 - W fazie spadku wielkości sprzedaży danego produktu głównym celem reklamy jest
- Pytanie nr 13 - Zastosowany w reklamie telewizyjnej schemat: "kłopoty - rozwiązanie - zadowolenie" określa się ja...
- Pytanie nr 14 - "Owczy pęd" to technika reklamy, w której
- Pytanie nr 15 - W sloganie reklamowym szamponu "LoRil. Jesteś tego warta" twórcy odwołują się do potrzeby
- Pytanie nr 16 - Statystyczny konsument, który nabywa nowy samochód w salonie, wybiera między rozmaitymi markami o...
- Pytanie nr 17 - Linie lotnicze chciały uniknąć podwyżki cen biletów spowodowanej wzrostem cen paliwa. W tym celu ...
- Pytanie nr 18 - Na przedstawionym rysunku zastosowano prawo
- Pytanie nr 19 - Jakie badania należy przeprowadzić, aby sprawdzić, czy istnieje możliwość rozszerzenia zakresu dz...
- Pytanie nr 20 - Na podstawie przedstawionych na wykresie wyników badań można stwierdzić, że plasowanie produktów ...
- Pytanie nr 21 - Które medium należy wybrać do osiągnięcia celu reklamowego, jakim jest szczegółowe poinformowanie...
- Pytanie nr 22 - Reklama informacyjna będzie najczęściej stosowana dla produktów, które
- Pytanie nr 23 - Zdjęcie przedstawia jeden z elementów
- Pytanie nr 24 - Do wydruku niewielkiej ilości wizytówek należy wykorzystać
- Pytanie nr 25 - Standardowa rozdzielczość materiałów graficznych wysyłanych do drukarni powinna wynosić co najmni...
- Pytanie nr 26 - Jest czymś w rodzaju tytułu tekstu. Ma zachęcić odbiorcę do lektury reklamy. Powiązany z konkretn...
- Pytanie nr 27 - Który parametr medialny porównuje zasięg danego nośnika reklamy w grupie docelowej z zasięgiem w ...
- Pytanie nr 28 - Badanie słuchalności radia, polegające na pytaniu respondentów, jakich stacji radiowych słuchali ...
- Pytanie nr 29 - Do prowadzenia agencji reklamowej konieczne jest wcześniejsze
- Pytanie nr 30 - Skuteczność reklamy proszku do prania nie zależy od
- Pytanie nr 31 - Który tekst należy umieścić na bannerze o charakterze nakazującym?
- Pytanie nr 32 - Charakterystycznym nośnikiem reklamy w Internecie jest
- Pytanie nr 33 - Formą reklamy radiowej, która daje możliwość aktywizacji słuchaczy jest
- Pytanie nr 34 - W promocji sprzedaży zorientowanej na konsumentów, mającej za zadanie aktywizację sprzedaży, nie ...
- Pytanie nr 35 - Selektywna uwaga konsumenta powoduje
- Pytanie nr 36 - Określając grupę docelową wprowadzanego na rynek odtwarzacza mp4, wyodrębniono z rynku segment ko...
- Pytanie nr 37 - Przy przeprowadzaniu w mediach kampanii reklamowej nowego produktu, kierowanego do określonej gru...
- Pytanie nr 38 - Planując podział budżetu kampanii telewizyjnej, najwięcej środków finansowych należy przeznaczyć ...
- Pytanie nr 39 - Podstawową wadą reklamy kinowej, wyświetlanej przed seansem filmowym jest
- Pytanie nr 40 - Największą efektywną częstotliwość uzyskuje się, umieszczając reklamę
- Pytanie nr 41 - Pracownik działu public relations w firmie ubezpieczeniowej, która wchodzi na polski rynek, powin...
- Pytanie nr 42 - Po przeprowadzeniu sesji fotograficznej okazało się, że agencja reklamowa nie podpisała z modelka...
- Pytanie nr 43 - Jakie oznaczenie, zgodnie z ustawą Prawo własności przemysłowej, służy do odróżniania towarów lub...
- Pytanie nr 44 - Pierwszą pomoc polegającą na polewaniu chorego miejsca czystą, zimną wodą przez kilkanaście minut...
- Pytanie nr 45 - Drukarnia otrzymała projekty graficzne na kubki reklamowe. Którą techniką druku wykona to zleceni...
- Pytanie nr 46 - Do konsumenta poruszającego się po mieście skierowana jest przede wszystkim reklama
- Pytanie nr 47 - Kompozycja zastosowana na przedstawionym plakacie reklamowym ma charakter
- Pytanie nr 48 - W modelu AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), opisującym oddziaływanie reklamy na odbiorcę...
- Pytanie nr 49 - Pierwsze afisze, które pojawiły się w starożytnym Rzymie, malowane czerwoną lub czarną farbą na m...
- Pytanie nr 50 - W prospekcie reklamowym śródtytuły należy umieszczać