LOGOWANIE

Test KWALIFIKACJA PGF8 - CZERWIEC 2009

ROZWIĄŻ TEST TERAZ

  • Pytanie nr 1 - Do tradycyjnej "mieszanki marketingowej", określanej mianem 4P, zalicza się:
  • Pytanie nr 2 - Logo Piłkarskiej Ligi Mistrzów można wykorzystać na opakowaniu produktu na podstawie umowy o spon...
  • Pytanie nr 3 - Dokument precyzyjnie określający wybrane do kampanii nośniki reklamy, format reklamy, daty i miej...
  • Pytanie nr 4 - Pierwszy banner reklamowy został umieszczony na stronie internetowej w roku
  • Pytanie nr 5 - Który tekst został napisany czcionką Times New Roman (antykwą dwuelementową z szeryfami)?
  • Pytanie nr 6 - W celu usprawnienia przebiegu jakościowych badań marketingowych, gdy respondent nie potrafi lub o...
  • Pytanie nr 7 - W tabeli przedstawiono metody prowadzenia wywiadu ankietowego. Największy wpływ na wybór responde...
  • Pytanie nr 8 - Reklamy umieszczane na środkach transportu (tramwajach, autobusach, samochodach) to przykłady
  • Pytanie nr 9 - Najskuteczniejszym narzędziem promocji konsumenckiej w przypadku biura podróży jest
  • Pytanie nr 10 - Reklama luksusowych towarów, przeznaczona dla nabywców o wysokich dochodach, określana jest nazwą...
  • Pytanie nr 11 - Apel reklamowy "Wszystko co robimy, robimy dla Ciebie" firmy produkującej samochody to slogan
  • Pytanie nr 12 - W fazie spadku wielkości sprzedaży danego produktu głównym celem reklamy jest
  • Pytanie nr 13 - Zastosowany w reklamie telewizyjnej schemat: "kłopoty - rozwiązanie - zadowolenie" określa się ja...
  • Pytanie nr 14 - "Owczy pęd" to technika reklamy, w której
  • Pytanie nr 15 - W sloganie reklamowym szamponu "LoRil. Jesteś tego warta" twórcy odwołują się do potrzeby
  • Pytanie nr 16 - Statystyczny konsument, który nabywa nowy samochód w salonie, wybiera między rozmaitymi markami o...
  • Pytanie nr 17 - Linie lotnicze chciały uniknąć podwyżki cen biletów spowodowanej wzrostem cen paliwa. W tym celu ...
  • Pytanie nr 18 - Na przedstawionym rysunku zastosowano prawo
  • Pytanie nr 19 - Jakie badania należy przeprowadzić, aby sprawdzić, czy istnieje możliwość rozszerzenia zakresu dz...
  • Pytanie nr 20 - Na podstawie przedstawionych na wykresie wyników badań można stwierdzić, że plasowanie produktów ...
  • Pytanie nr 21 - Które medium należy wybrać do osiągnięcia celu reklamowego, jakim jest szczegółowe poinformowanie...
  • Pytanie nr 22 - Reklama informacyjna będzie najczęściej stosowana dla produktów, które
  • Pytanie nr 23 - Zdjęcie przedstawia jeden z elementów
  • Pytanie nr 24 - Do wydruku niewielkiej ilości wizytówek należy wykorzystać
  • Pytanie nr 25 - Standardowa rozdzielczość materiałów graficznych wysyłanych do drukarni powinna wynosić co najmni...
  • Pytanie nr 26 - Jest czymś w rodzaju tytułu tekstu. Ma zachęcić odbiorcę do lektury reklamy. Powiązany z konkretn...
  • Pytanie nr 27 - Który parametr medialny porównuje zasięg danego nośnika reklamy w grupie docelowej z zasięgiem w ...
  • Pytanie nr 28 - Badanie słuchalności radia, polegające na pytaniu respondentów, jakich stacji radiowych słuchali ...
  • Pytanie nr 29 - Do prowadzenia agencji reklamowej konieczne jest wcześniejsze
  • Pytanie nr 30 - Skuteczność reklamy proszku do prania nie zależy od
  • Pytanie nr 31 - Który tekst należy umieścić na bannerze o charakterze nakazującym?
  • Pytanie nr 32 - Charakterystycznym nośnikiem reklamy w Internecie jest
  • Pytanie nr 33 - Formą reklamy radiowej, która daje możliwość aktywizacji słuchaczy jest
  • Pytanie nr 34 - W promocji sprzedaży zorientowanej na konsumentów, mającej za zadanie aktywizację sprzedaży, nie ...
  • Pytanie nr 35 - Selektywna uwaga konsumenta powoduje
  • Pytanie nr 36 - Określając grupę docelową wprowadzanego na rynek odtwarzacza mp4, wyodrębniono z rynku segment ko...
  • Pytanie nr 37 - Przy przeprowadzaniu w mediach kampanii reklamowej nowego produktu, kierowanego do określonej gru...
  • Pytanie nr 38 - Planując podział budżetu kampanii telewizyjnej, najwięcej środków finansowych należy przeznaczyć ...
  • Pytanie nr 39 - Podstawową wadą reklamy kinowej, wyświetlanej przed seansem filmowym jest
  • Pytanie nr 40 - Największą efektywną częstotliwość uzyskuje się, umieszczając reklamę
  • Pytanie nr 41 - Pracownik działu public relations w firmie ubezpieczeniowej, która wchodzi na polski rynek, powin...
  • Pytanie nr 42 - Po przeprowadzeniu sesji fotograficznej okazało się, że agencja reklamowa nie podpisała z modelka...
  • Pytanie nr 43 - Jakie oznaczenie, zgodnie z ustawą Prawo własności przemysłowej, służy do odróżniania towarów lub...
  • Pytanie nr 44 - Pierwszą pomoc polegającą na polewaniu chorego miejsca czystą, zimną wodą przez kilkanaście minut...
  • Pytanie nr 45 - Drukarnia otrzymała projekty graficzne na kubki reklamowe. Którą techniką druku wykona to zleceni...
  • Pytanie nr 46 - Do konsumenta poruszającego się po mieście skierowana jest przede wszystkim reklama
  • Pytanie nr 47 - Kompozycja zastosowana na przedstawionym plakacie reklamowym ma charakter
  • Pytanie nr 48 - W modelu AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), opisującym oddziaływanie reklamy na odbiorcę...
  • Pytanie nr 49 - Pierwsze afisze, które pojawiły się w starożytnym Rzymie, malowane czerwoną lub czarną farbą na m...
  • Pytanie nr 50 - W prospekcie reklamowym śródtytuły należy umieszczać

  • ROZWIĄŻ TEST TERAZ