LOGOWANIE

Test KWALIFIKACJA HGT3 + HGT6 - CZERWIEC 2006

ROZWIĄŻ TEST TERAZ

  • Pytanie nr 1 - Check-in to procedura
  • Pytanie nr 2 - Jaki dokument określa zasady świadczenia usług oraz kwestie porządkowe związane z pobytem gościa ...
  • Pytanie nr 3 - Służba pięter to zespół pracowników, którego głównym zadaniem jest
  • Pytanie nr 4 - Zgodnie z klasyfikacją Światowej Organizacji Turystyki podróże mieszkańców Podhala po Mazurach na...
  • Pytanie nr 5 - Pan Kowalski mieszkający na stałe w Łodzi wczesnym rankiem wyjechał na wycieczkę do innego miasta...
  • Pytanie nr 6 - Usługa gastronomiczna zorganizowana na zlecenie w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę to
  • Pytanie nr 7 - Obiekt posiadający co najmniej 10 pokoi, w tym większość miejsc w pokojach jedno i dwuosobowych, ...
  • Pytanie nr 8 - Który obiekt nie jest zaliczany do obiektów hotelarskich?
  • Pytanie nr 9 - Pensjonat to obiekt posiadający co najmniej
  • Pytanie nr 10 - Rekomendacja zakładów hotelarskich i gastronomicznych to działanie statutowe
  • Pytanie nr 11 - IHRA to skrót określający
  • Pytanie nr 12 - Działanie na rzecz popierania, ułatwiania i rozwoju turystyki na świecie jest głównym celem
  • Pytanie nr 13 - Room service czynny całą dobę przysługuje gościowi w hotelu kategorii
  • Pytanie nr 14 - Dźwigi osobowe w hotelu kategorii 4* obowiązują w obiektach powyżej
  • Pytanie nr 15 - Dla kempingów wyróżnia się
  • Pytanie nr 16 - Jaka minimalna powierzchnia jest wymagana dla pokoju dwuosobowego w hotelu ***?
  • Pytanie nr 17 - Który z elementów obiektów hotelarskich nie należy do kryteriów kategoryzacji?
  • Pytanie nr 18 - Kwiaciarnia lub możliwość dostarczenia kwiatów musi znajdować się w hotelach kategorii:
  • Pytanie nr 19 - Obiekt hotelarski położony przy drodze Łódź - Stryków świadczący usługi motoryzacyjne to
  • Pytanie nr 20 - Do usług generalnie wyróżniających hotele biznesowe zalicza się:
  • Pytanie nr 21 - Który element marketingu-mix zastosował hotel "Venus" umieszczając tablicę informującą o swojej o...
  • Pytanie nr 22 - Które działania hotelu zaliczane są do strategii produktu?
  • Pytanie nr 23 - Szczególnie istotnym elementem marketingu wyróżnionym dla przedsiębiorstwa usługowego jest
  • Pytanie nr 24 - Gość hotelowy wesoły, optymistycznie patrzący na świat to typ temperamentu
  • Pytanie nr 25 - Empatia to jedna z cech psychofizycznych recepcjonisty, dzięki której łatwiej rozpoznaje potrzeby...
  • Pytanie nr 26 - Jeżeli właściciel pensjonatu "Mewa" będzie obniżał ceny usług zachowując wysoką ich jakość to pop...
  • Pytanie nr 27 - Popyt na usługi hotelarskie nie zależy od
  • Pytanie nr 28 - Częste działania terrorystyczne na danym obszarze mogą skutkować
  • Pytanie nr 29 - Do recepcji hotelu turystycznego zgłosił się pilot z grupą studentów z Wielkiej Brytanii, która w...
  • Pytanie nr 30 - Procedurę obsługi VIP stosuje się dla
  • Pytanie nr 31 - W restauracji hotelowej do obsługi kelnerskiej grup turystycznych stosuje się metodę
  • Pytanie nr 32 - Dokumentem wypełnianym przez recepcjonistę i wręczanym gościowi podczas przyjęcia go do hotelu je...
  • Pytanie nr 33 - Która czynność nie jest najczęściej wykonywana w procesie check-in?
  • Pytanie nr 34 - Jakich informacji nie zawiera faktura VAT wystawiana przez recepcjonistę w celu potwierdzenia goś...
  • Pytanie nr 35 - Gość może uregulować płatność za pobyt w hotelu *** za pomocą karty płatniczej, ponieważ stanowis...
  • Pytanie nr 36 - W recepcji hotelu niezależnie od kategorii gość hotelowy może skorzystać
  • Pytanie nr 37 - Hotel "Baca" jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, ponieważ jedno stanowisko rece...
  • Pytanie nr 38 - W karcie menu zakładu gastronomicznego oferującego posiłki dla wegetarian powinny znaleźć się dan...
  • Pytanie nr 39 - Organizator konferencji zamówił w restauracji hotelowej danie kuchni włoskiej. Którą potrawę może...
  • Pytanie nr 40 - W 50-tą rocznicę otwarcia hotelu "MEWA" zorganizowano uroczyste przyjęcie dla stałych klientów z ...
  • Pytanie nr 41 - Najbardziej nowoczesnym nośnikiem reklamy oferty hotelowej o szerokim zasięgu oddziaływania jest
  • Pytanie nr 42 - Dyrektor hotelu "Uran" zmuszony jest podjąć szybką decyzję o podwyżce cen usług. Której grupy kli...
  • Pytanie nr 43 - Wskaźnik wykorzystania miejsc noclegowych na poziomie 60% może świadczyć
  • Pytanie nr 44 - Średnia cena jednostki mieszkalnej wynosi 200 zł, a osiągnięty wskaźnik Yeld 180 zł. Co można pow...
  • Pytanie nr 45 - W hotelu "Diana", posiadającym 40 miejsc noclegowych, w miesiącu kwietniu sprzedano 600 miejsc. S...
  • Pytanie nr 46 - W przypadku zagrożenia pożarem należy powiadomić straż pożarną korzystając z numeru telefonu
  • Pytanie nr 47 - W przypadku pożaru pracownik hotelu powinien
  • Pytanie nr 48 - Hotel ponosi odpowiedzialność za przedmioty wartościowe, jeżeli gość
  • Pytanie nr 49 - Gość hotelowy nie posiada przy sobie ani dowodu osobistego, ani paszportu. Jaki inny dokument moż...
  • Pytanie nr 50 - Pokojowa podczas sprzątania znalazła w korytarzu hotelowym podejrzanie wyglądającą paczkę zaadres...

  • ROZWIĄŻ TEST TERAZ