LOGOWANIE

Test KWALIFIKACJA HGT3 + HGT6 - CZERWIEC 2009

ROZWIĄŻ TEST TERAZ

  • Pytanie nr 1 - Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych usługi turystyczne, to usługi przewodnickie, usługi hot...
  • Pytanie nr 2 - Do zakładów gastronomicznych sieci otwartej typu uzupełniającego zalicza się:
  • Pytanie nr 3 - Podawanie potraw z półmiska metodą francuską polega na
  • Pytanie nr 4 - Funkcję edukacyjną i wychowawczą przede wszystkim pełni turystyka
  • Pytanie nr 5 - Skrót TQM oznacza
  • Pytanie nr 6 - Według ustawy o usługach turystycznych, obiektami niestrzeżonymi umożliwiającymi nocleg w namiota...
  • Pytanie nr 7 - Schronisko jest obiektem noclegowym
  • Pytanie nr 8 - Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, do obiektów hotelarskich zalicza się
  • Pytanie nr 9 - Która ze światowych organizacji hotelarskich wyrażana jest skrótem HoReCa?
  • Pytanie nr 10 - Które działanie nie jest realizowane przez Polskie Zrzeszenie Hoteli?
  • Pytanie nr 11 - Oddzielne wejście dla gości oraz wydzielona droga ich bagażu są obowiązkowe
  • Pytanie nr 12 - Wniosek o zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do jednej z kategorii właściciel składa do
  • Pytanie nr 13 - Sprzedaż lub udostępnianie prasy codziennej obowiązuje w hotelach kategorii
  • Pytanie nr 14 - Dźwigi osobowe powinny być instalowane w hotelach 4* posiadających więcej kondygnacji niż
  • Pytanie nr 15 - Śniadanie wiedeńskie wzmocnione składa się:
  • Pytanie nr 16 - Skrót CB oznacza taryfę hotelową obejmującą
  • Pytanie nr 17 - Informacja przekazana do lokalnej prasy o zakończeniu modernizacji hotelu jest działaniem w ramach
  • Pytanie nr 18 - W komunikacji międzyludzkiej sprzężenie zwrotne oznacza
  • Pytanie nr 19 - Które działanie wchodzi w skład sprzedaży osobistej?
  • Pytanie nr 20 - Zmiana wyposażenia i wystroju wnętrzna zakładu gastronomicznego w hotelu jest elementem strategii
  • Pytanie nr 21 - Człowiek słabo i powoli reagujący na bodźce zewnętrzne, opanowany, dokładny, systematyczny i chło...
  • Pytanie nr 22 - Jakie działania powinien podjąć pracownik służby pięter, gdy zdenerwowany gość hotelowy opowiada ...
  • Pytanie nr 23 - Komunikacją werbalną jest przekazywanie informacji za pomocą
  • Pytanie nr 24 - Mediacja to metoda rozwiązywania konfliktów polegająca na
  • Pytanie nr 25 - Hotel 5* może planować wzrost cen, licząc jednocześnie na wzrost sprzedaży, gdy występuje paradok...
  • Pytanie nr 26 - Czynnikiem wpływającym na spadek popytu na usługi turystyczne jest
  • Pytanie nr 27 - Jaki rodzaj obsługi zastosowała restauracja hotelowa dla grupy gości, serwując jednakowe dania?
  • Pytanie nr 28 - Voucher to
  • Pytanie nr 29 - Zamówienie klamkowe powinno zawierać
  • Pytanie nr 30 - Bezpośrednią obsługą gości w zakresie udzielania informacji hotelowej i turystycznej, rozwiązywan...
  • Pytanie nr 31 - Dokument hotelowy dotyczący ustalenia warunków rezerwacji przesyłany zamawiającemu do akceptacji ...
  • Pytanie nr 32 - Biuro podróży Relaks przekaże należność za świadczone usługi poleceniem przelewu dla hotelu. W ru...
  • Pytanie nr 33 - Recepcjonista wydaje gościowi klucze do pokoju na podstawie
  • Pytanie nr 34 - Wstawka to
  • Pytanie nr 35 - Przedstawiony wzór dokumentu to
  • Pytanie nr 36 - Stanowisko recepcjonisty, który dokonuje procedury check-out, powinno być wyposażone
  • Pytanie nr 37 - Stanowisko recepcjonisty dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych powinno dysponować ladą re...
  • Pytanie nr 38 - Zupa śledziowa, stek z łosia, frikadele z mielonego mięsa to typowe dania kuchni
  • Pytanie nr 39 - W karcie win i wódek należy podać następujące informacje:
  • Pytanie nr 40 - Karta menu dla seniorów i kierowców powinna zawierać potrawy
  • Pytanie nr 41 - Charakterystycznymi składnikami potraw podawanych gościom zamawiającym posiłki kuchni meksykański...
  • Pytanie nr 42 - Uchą w kuchni rosyjskiej nazywa się
  • Pytanie nr 43 - Celem zwiększenia popytu turystów wakacyjnych na usługi noclegowe, od piątego dnia pobytu w hotel...
  • Pytanie nr 44 - W hotelu "Saturn" posiadającym 50 miejsc noclegowych w kwietniu sprzedano 500 miejsc. Stopień wyk...
  • Pytanie nr 45 - Wskaż wartość wskaźnika YELD przy średniej cenie za dobę w hotelu wynoszącej 220 zł oraz średniej...
  • Pytanie nr 46 - HACCP to system
  • Pytanie nr 47 - W ramach akcji ratowniczo-gaśniczej w hotelu nie należy
  • Pytanie nr 48 - Proekologiczna działalność hoteli nie obejmuje
  • Pytanie nr 49 - Jaki dokument reguluje kwestie porządkowe związane z pobytem gościa w hotelu?
  • Pytanie nr 50 - Aby zapewnić gościom możliwość bezpiecznego opuszczenia hotelu, w sytuacji zagrożenia po zapadnię...

  • ROZWIĄŻ TEST TERAZ